Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Va vad det jag sa

Publicerad 2015-02-18 12:06:15 i Allmänt, Livsglädje & Hälsa,

Gick inte alls som planerat idag. Inget besök på af.
Slutade med att sambon fick hämta mig i Kungsbacka.
Medan jag väntade på sambon så gick jag in på hm och köpa ett par blå mjukbyxor och ett svart linne med dödskalle på.
Nu ska jag ta och vila en stund innan prinsen kommer hem från dagis.


Kram på er och ni som ligger hemma och är sjuka, krya på er.

Känner mig lite som bilden. Delad på mitten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela