Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Upp och ner

Publicerad 2015-02-20 11:43:21 i Allmänt, Livsglädje & Hälsa,


Tankarna bara tänker på en sak och hjärnan är såpas stark än som styr bort vissa tankar.
Mår fortfarande inte 100% än. Trodde de var bättre när jag vaknade idag men nej. Är mer rörlig i kroppen idag så,det är skönt med lilla magen är det inte bättre.
Tur att man har världens bästa dagis så lille man började 8.00 i stället för 7.00 och ska hämtas senast halv fyra av sambon för jag är hemma och är sjuk. Vill inte smitta barnen på dagis. 
Så kul för J att vara där speciellt så får han äta mellanmål med barnen. Men saknar han så mycket. Ska bli extra mys när han kommer hem, så får passa på att vila så mycket som möjligt.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela