Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

strömlöshet.

Publicerad 2015-02-17 11:21:14 i Allmänt,

Då var en kontakt färdig från arbetsförmedlingen och de är blandade känslor. 
Men nu hoppas jag att med all hjälp jag ska få att de leder till att jag ska kunna få ett jobba inom snarast.
Det här med att söka jobb på egen hand har inte let mig någonstans.
Antingen får man inga svar eller ett nej.
Om personen jag är så är jag lite feg att ringa dom jobben man har sökt.
Så hoppas verkligen att hjälpen jag ska få går bra.
Nu ska man hem till sitt strömlösa hem.
Strömmen kommer igen vid 15.00
Super kul detta. 

Kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela