Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Stammis, kanske det :)

Publicerad 2015-02-18 09:09:41 i Allmänt, Livsglädje & Hälsa,

Med Akon- Sorry, Blame it on me, i hörlurarna så sitter man på bussen för 
dag två till arbetsförmedlingen för möte, känns lite som att man är stammis där☺️ men efter så blir det shopping med bästa Charlotte om vi hinner ses.
Prinsen är på dagis, hoppas nu att han håller sig frisk och att denna magsjuka som en hel del människor har inte når oss. Den vill vi inte ha alls.

 Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela