Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

SKAPA & PYSSLA. KIKA IN :)

Publicerad 2015-02-14 11:47:49 i Allmänt, Livsglädje & Hälsa, Pyssel,

Det här med att pyssla och skapa saker från det man har hemma, är det bästa.
Man kan ska allt. Det är bara fantasin som stoppar dig inget annat.
Försökte göra hjärtan till mina växter jag har hemma men gick inte, men blev en ram till mina sons Joer. Är nöjd med den och den pryder så fin på min byrå i tv-rummet-
Här har sambon hjälpt mig med två hjärtan till mina växter att klättre runt.
Medan vi höll på en kväll så övade jag mig på att göra hjärta och det gick.
och A gjorde ett med så satt ihop dom. 
Det stora är hans och det lilla är mitt.
KÄRLEK
Och till slut så gjorde jag två ljuslyktor aav två sillburkar.
Fins snöre jag hade hemma.
Egen gjorda fjärilar
och ståltråd.
Är super nöjd. Nu ska jag bara inhandla batteri driva ljus så man han tända dom så det inte överhettas och spricker.
 
Så här är lite av det har jag pysslat med hemma dessa dagar.
Mer kommer men måste klura ut vad jag vill göra.
 
Ha en mysig Alla hjärtans dag på er alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela