Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Satan i gatan

Publicerad 2015-02-15 21:56:56 i Allmänt,

Usch nu har jag legat i sängen i en timma och försökt att koppla av och sova, men kan inte. Mår skit rent ut sagt. 
Måste vara mer än ok i morgon
Fy känns som att det blir än lång och jobbig natt.
Prinsen ligger i sin sängen och sover men den jävla hostan han har haft nu i några månader håller i honom än. 
Läkare säga att det är sådant so  går nu.
Skär i mamma hjärtat när man hör sin son hosta ur sig lungorna typ. Nä en det hör så.
Varför kan den inte bara.släppa honom.
Fy och inget finns att göra. Hoppas hoppas att den går bort snart så han kan sova hela nätterna utan att vakna.

Nu skall jag se om jag kan sova.
God natt på er. 🌹

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela