Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Outfit. Just me.

Publicerad 2015-02-11 12:25:06 i Allmänt, Livsglädje & Hälsa,

En osminkad Jenny
Lite lätt smink som jag använd idag.
Älskar verkligen Mascaran från Hm. Är super nöjd med den och det är den ända
jag tål.
Foundationen kommer från Karlsson i Veddige
Eylineen kommer från Hm
Nu är sminket på och jag känner mig levande igen.
Och inte minns dagens klädsel.
En svart tunika/kläning med pärlor på
Svart linne & Leggins.
Lite väl svart idag men trivs som fisken i vattnet i svart.
 
Ville måla min naglar men tar sådan tid och blir alrdig bra
så testade en ny sak.

Inte lätt att få en bra bild.
Men var tvungen att testa göra coola naglar.

Jag tog en plast skål med kallt vatten några droppar med nagellack och försökte göra något mönster med hjälp av en tändsticka, inte lätt. sen doppar du i fingrarna så fort du kan. Första gången för min del. Få öva mer på detta. Nu har man anledning att köpa nagellack

Sen spryade jag Quck Dry Nail Polish på naglarna och det torkade hur fort som helst.
Denna produk recomenderar jag er att köpa. Torkar på noll tid.
Köpt på hm´s webb sida men finns nog i butiken med.
Japp då var jag färdig för idag. 
Kul att fixa sig fast det är onsadg mitt i veckan.
 
Hoppas ni stannar kvar jag följer mina inlägg.
ha en bra dag på er.
 
kram från mig till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela