Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Min skatt

Publicerad 2015-02-24 20:24:00 i Allmänt, Familj, Jenny, Livsglädje & Hälsa, Vardag & Hem,

Min älskade skatt. Vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Du lysser upp dom mest mörkaste dagarna i mitt liv. Älskar när du ropar mamma från den första stund du vaknar tills sista ordet du säger innan du sömnar för natten. När jag känner att jag bara vill gömma mig och krypa ihop i fosterställning och bli bort glömde så behöver jag bara titta på dig och möta dina blå ögon som tittar på mig och ditt härliga leende. Du är min räddning dh är mitt allt. Mamma älskar dig så otroligt mycket. Ingen kan ta det ifrån mig. Kommer alltid finnas där för dig. Kommer adrig lämna dig. puss&kram min skatt <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela