Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Ingen annan känner som jag?

Publicerad 2015-02-19 14:10:36 i Allmänt, Livsglädje & Hälsa,

Idag känner jag mig inte stark alls. Illa måendet går upp och ner. Magen den gör sin ryck.
Men vaknade vid 6.00 i morse utan att jag en sådan smärta jag har vid vänster höft och strålar ner i benet.
Kan inte göra så mycket, Att liggas ner och vila det är hopplöst. Att sitta längre stunder det är AJJJJ...
Att gå det finns inte, men måste ju göra det. Första gången jag hade det så grät jag hela dagen av smärtan men ju mer jag gick och tvingade mig själv att inte vara still så gick det över på 3 dagar. Men vad kan det vara?
Sambon säger att jag har sovit för mycket eller att det kan vara en nerv som ligger i kläm. 
Men det är det inte. Sovit för mycket, nej det har jag inte gjort. brukar vila på dagarna och det är ca 2 månader sedan jag hade detta vad nu jag har.
Men fy vad jobbigt det är. Kan inte leka längre stunder med J hemma. Försöker dölja smärta men ibland går det inte och då gråter jag floder känns det som.
INGEN ANNAN SOM KÄNNER IGEN SIG?
 
J sover fortfarande, undra om jag ska göra han sällskap en stund,
Få se hur det går.
 
Ni får ha en bra dag nu där ute och ta väl hand om varandra. kram
 
 
Måla är kul.
<3
(bild från i Tisdag)
Fiks nere hos farmor & farfar, Joel fick en egen SEMLA :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela