Joelochjag

Välkommen till min Blogg!

Det kommer bli OK. Med tiden.

Publicerad 2015-02-24 20:04:00 i Allmänt, Jenny, Livsglädje & Hälsa, Vardag & Hem,

Tänkte jag skulle vänta en månad innan jag erättar för er en sak, men jag kan inte hålla mig:)
I morgon (onsdag) så är det sex dagsen jag & sambon bestämde oss för att lägga av med rökningen eller rena sagt han bestämde ovh lägga av direkt, jag var väl inte så motiverad och är väl inte det än, men jag har hålt mig.
Men vilket humör man har.
Jag har kännt dessa dagar som har varit:
* Frustrerad
* humöret är kort
* Vill slå någon
* Vill slå sönder saker hela tiden
* Sen är man glad igen och så
* Arg
* Galen
* Ofokuserad 
* Kryper i kroppen
* Mentalt borta
* Sjuk ( typ medvetslös)
* Rastlös
* Vill bara dö rent ut sagt
* Mycket sug av att ta en cigg, men har inte gjort det
* Godissugen:)

Det här gör mig totalt galen. Visst kan jag börja igen men vill inte.
Vill spara undan alla pengar och göra något med familjen. Ge min son det jag aldrig fick när jag var liten och det är en heldel.
Jag vill må bättre, inte vara så trött och ingen kondition och inte orkar leka med sonen.
Nu väntar jag bara på mig själv att sparka ut mig sj'lv så kag kommer ut på promenader så man inte blir trött och vikten ska man inte tala om den måste jag göra något åt.
 
Någon som känner igen sig?
dela gärna med er om tips eller berätta hur ni handerade när ni slutade med rökningen och har ni hållt er.
Hade varit super trecvligt att dela detta med någon/några :)
 
Ni får ha en mycket underbar tisdags kväll på er.
kram
 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Hej! Mitt namn är Jenny och bor i västra delen av Sverige med min lilla familj som består av min son, pojkvän och hund. Bloggen kommer handla om mig och mitt liv som nybliven mamma och allt som kommer där till! .Hoppas ni stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela